sånt jag tänker på om kvällen....

när lögnerna tar över och sanningen är svår,
när du går iväg med din nya och jag ensam står.
när jag känner att allt är hopplöst och att jag inte orkar mer,
har försökt klättra flera gånger men jag ramlar bara ner.
*
*
jag ser inget ljus någonstans,
jag önskar ibland att jag inte fanns.
vill spola tillbaka tiden och börja om på nytt,
ända från början och få mitt sår sytt.
*
*
jag har aldrig känns såhär det lovar jag dig,
men det sårar när du inte ens säger hej.
du vänder bort blicken och låssas att du inte ser,
men jag vet att du fakear och det sårar mig mer.
*
*
tänker på dig varje dag,
drömmer om att det blir du och jag.
*
*
jag tycker om dig mycket men vågar ej,
om det är någon det är fel på så är det mig.
*
*
jag vill krama dig igen och aldrig släppa taget,
du kommer betyda ända till sista andetaget.
*
*
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0