& nu tar jag livet av mig.

min mobil är borta :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
ALDRIG att jag överlever, den har varit borta i ca 4 timmar & under dom timmarna har jag haft ont i magen och känt mig obekväm, jag kan inte leva utan EIJVOR :'(
*
men förövrigt har jag varit i fagersta, först på möte, sen va jag på stan med madde, moster & mamma. det va ju tjejkväll så vi va ut och kika & med mig hem fick jag en väska :D
och imorrn eller på torsdag har jag en ny jacka också ;)
imorrn är det stormöte på unkan så jag går väll dit då :P
& imorrn kommer även sara till skolan igen & det blir super nice :D
/KaariinD
jag älskar att hitta gamla bilder :D <3

Kommentarer
Postat av: Jocke

jag hamna på den där jävla tjejkvällen :O<3

2010-09-28 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0