nu skiter jag i det... !

nu känns det bara som att jag vill strunta i allt och krypa ner under täcket och kanske sova i sissådär 5 år, och komma tillbaka till studenten.
allt bara skiter sig HELA TIDEN..
  1. jag är redan skoltrött och vill bara grina varje morgon när jag ska till skolan !
  2. jag orkar inte att jag måste gå runt och värka som allt va förut, det är inte som förut !
  3. jag bara ångrar och ångrar att jag inte tog chansen när jag väl fick den, den kommer nog aldrig mer tillbaka !
  4. jag hatar att jag ständigt sätter en som press på mig själv, jag måste inse att jag inte räcker till åt alla och att jag inte ska få dåligt samvete för de, det bara är så !
  5. jag glömmer bort att tänka på mig själv, bryr mig hela tiden om hur alla andra mår, men glömmer bort att själv känna efter !
finns dock några bra saker också och bara för att detta inlägg inte ska bli så deppigt tänker jag skriva ner de med ;)
  1. jag har världens bästa vänner, och alla som är mina vänner kan känna sig träffade !
  2. jag vågar säga vad jag tycker !
  3. jag är oftast glad !
  4. jag får ofta höra från flera håll att jag är en bra kompis !
  5. jag fortsätter kämpa när det är svårt !
okejokej, ni kanske tyckte jag skröt lite där, men det kan faktiskt behövas ibland !
jag har försökt att dölja mina känslor, har varit så rädd för att bli retad eller utpekad.. men igentligen fattar jag inte varför, ingen ska få bestämma hur jag känner eller vad jag vill och inte vill...
jag har fått en chans, men jag har bränt den pågrundav att jag varit så jädra rädd !
mitt eget fel och det vet jag så jädrans väl !
jag ångrar de och jag kom på de försent..
jag orkar inte blogga om dagen idag.. förlåt, men det finns ingen ork till de !
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: Jocke

finns alltid om du behöver prata kompis!<3

2010-09-22 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0