målar naglarna & bloggar (y)

idag va jag i skolan, hade inte gjort SO läxan, men jag tror de gick ganska bra på provet ändå hoppas jag :p
och på musiken gjorde jag typ inget, halva lektionen satt jag och ritade en jättefin häst... asnöjd..
och på engelskan kom jag 15 minuter sent för att vi haft möte..
jag måste ha världens blondaste kompis... hon frågade efter en uppgift i engelskan..
och då svara sara att instrumentet va en BONGO... (ja som alla vet finns det inget instrument som heter så)
då fråga hon hur det stavades, då bad vi henne slå upp ordet i en ordlista.. och det gjorde hon, ja nästan, hon försökte ju... men hon hittade det inte XD
då börja jag och sara garva, då fatta hon ju att vi bara skoja :P
haha kul ;)
men efter skolan cykla jag hem, sen va det meningen att jag skulle va med Sara och Ann-Sofie idag, men jag glömde bort de (a)
så jag satt vi datan.. sen åkte jag på träning, jag fick gå av på slutet, har fått så väldigt ont i mina knän ;s
men sen iallafall när vi skulle åka hem. kom vi inte längre än typ 1 kilometer innan bilen typ slutar funka XD
eller det gick inte att gasa, så vi rulla hem till moster och fick vänta där tills fredric kom och hämta oss ;)
sen åkte vi hem och duscha ;)
inatt sover anna hos gry...
imorrn har vi kemiprov, och ska jag va ärlig kan jag typ inget ? ;s
men jag har iallafall elevensval imorrn och det är så chill det bara kan bli :D
/KaariinD
suddig bild på amanda som förtvivlat letar efter ordet bongo ;)
och sen en fin bild på min fina teckning jag rita på musiken :D
OCH ALLA SKA KOMMENTERA (A)

Kommentarer
Postat av: persson

antingen e gasvajern av eller så e insprute trasigt ! beroende på om de e en gammal eller ny bil,nu kan ja inge mer (aa'<3

2010-09-14 @ 23:43:16
Postat av: bäästa saken ever! <3333 alltså jag!

haha taskiga ni ee! XD<3

2010-09-15 @ 16:33:56
Postat av: amaaaanda! <3

taskiga ni e juh! ;o du e ändå blondare än blondast! <3

2010-09-15 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0