långpromenad !

sara, jag och amanda bestämde oss för att ta en långpromenad, så vi gickk och köpte glass och sen började den långa vandringen...
målet var nämligen spännarhyttan, ni vet där man klottrar ;)
och vi gick och gick och gick, men det kändes verkligen som om vi inte kom någon vart.
men när vi kom till hackspettsbacken så sätter sig sara mitt i vägen och bara vägrar gå.. hon satt och gnällde över att hon hade ont i fötterna, men det är inte alls långt ifrån spännarhyttan, så vi fick med henne tillslut. ;)
när vi väl va framme så gick vi och kollade och kommentera på alla målningar, sen hittade amanda en sprayburk de va kvar i, så hon gick runt och ritade och skrev :p
sen gick vi hem & här hemma väntade väldigt god mat på mig :)
och sen kollade jag på ensam mamma söker ;)
idag kom även anna & pappa hem från kyrssningen, det värkade som om dom haft det bra !
& snart är det min, saras och amandas tur :D
nu håller min data på att dö och jag orkar inte sätta i sladden :O
så godnatt♥
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA

Nu kan du kika in och se om DU vart kvällens blogg!

Och så passar jag på att säga godnatt :)

Sov så sött! =)

2010-09-26 @ 22:33:16
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0