Kondomer i alla dess färger :D

dagen började med att jag gick till skolan med Sara och Amanda i vanlig ordning.
vi skulle ha tyska på morgonen, och ska jag vara ärlig förstår jag inte alls vad TANT-J*VELN säger !
jag som velat ha tyska inann, nej nu väljs det då rakt bort, det ända hon säger "gotenmorgen" eller hur det nu stavas, en riktig satamara rent utsagt.. men vi hade det bara en halvtimme ungefär (TackOchLov) för sen skulle vi ut på skolgården och ta kort... men när det va klart fick vi iallafall rast som tur va.
sen efter rasten hade vi NO i en timme och en kvart-.- (jag gillar inte No häller).. men klarade det bra iallafall, hade rätt roliga uppgifter idag hihi.
ja sen va det lunch dårå, och jag käka typ inge, va fisk och mos BLÄÄÄÄÄ !
men sen påväg ut från matsalen gick jag in till UM som va på skolan och satte mig ner och va lite social..
fick en ascool kondom-hållare typ och en massa andra kondomer i alla olika färger...
men sen iallafall så hade vi elevensval och jag har då träslöjd...
började på en hylla som jag inte vet vad jag ska ha den någonstans, får väll lägga den i nåt hörn så den får samla damm.. precis som allt annat jag gör själv hihi..
sen hade vi SO, och det va det sämsta på hela dagen, för det första så hatar jag SO.. och för det andra hatar jag vår SO-lärare.. och för det tredje grina jag hela lektionen (rätt bra i och för sig, fick ju gå ut i korridoren och sätta mig)
och för det fjärde så kunde jag inte sluta tänka på ALLT DET DÄR DOM HAR HÄNT !!!
baaaaajs på de !
efter skolan som slutade: 14:35 så gick jag hem och käka och satt vid datan sen åkte jag på träning, och jag av helt seg i hela kroppen och prestera inte så mycket på träningen (som vanligt) sen åkte jag hem och käka och duscha och nu ligger jag här och berättar för er om min super intressanta dag..
imorrn är det gympa i skolan vilket är skit bra !
'sen är det föräldrarmöte imorrn kväll, och jag ska med och käka upp alla mina snurrbullar som jag har gjort mohahaha !
och på fredag ska jag till doktorn.
och i helgen ska jag bo hos mormor själv i hennes hus med Sara och Amanda, ska bli skoj..
godnatt♥
/KaariinD
ascooooooooool (H)

Kommentarer
Postat av: danne :)

men gerejjjjj , klart du ska ha tyska? det är lätt det lättaste :) jag kan typ inget men har g ändå , aaaaaaah juste :D

2010-09-01 @ 22:25:26
Postat av: karin :D

haha men ni har inte maarit va ?



haha alla säger att det är lättast.. de va då därför jag ville ha de :p

men vi får se hur jag gör, jag hinner nog ändra mig igen ska du se :p

2010-09-01 @ 22:29:23
URL: http://kaarindoomstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0