jag är cool.... mister cool ;)

jag har nyss tagit en dusch då jag tidigare varit i klackberg och spelat innebandy ;)
vårat lag kom sist (otippat värre) jaja.. det va då kul iallafall och snart ska jag dra med saraälskling till unkan :D
jajjemen ;)
tidigare idag gick jag hem från skolan för att jag fick ett astma-anfall :S
men mår mycket bättre nu !
inatt hoppas jag på att sara får sova här :D
sen imorrn är det redan fredag :D
jaja nu ska vi kila iväg :P
/KaariinD
haha sliten bild,, men ibland får man ju bjuda, eller vad säger ni ? ;)

Kommentarer
Postat av: patricia

haha ja man får äll göra de ibland! ha en bra kväll!

2010-09-27 @ 19:00:41
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0