CHILLAR I BRIST PÅ ANNAT (H)

dagen började med en försening till idrotten vilket inte va så bra...
men jag sprang iallafall strandpromenaden på typ 15 minuter, inte så nöjd, men jaja !
fick sluta tidigare för vi hade presterat bra :)
sen hade vi rast i typ 40 minuter sen gick vi in och hade slöjd, tråkiga ritningar-.-
sen chill för vi hade rast igen och på den rasten låg amanda och massera mig i en soffa,
då kommer en kille och vinglar runt och sen ramla han och vi börjar garva för vi trodde han skoja,
och han låg kvar på golvet och typ pep så jag fråga vad han hade ätit till frukost (på skämt)
men sen så kollar han upp och va helt vit i ansiktet och hade ett hack i hakan,
så jag springer fram till han och frågar om han mår bra, han ba : jag vet inte..
jag ba : du är helt vit i ansiktet och blöder på hakan.. han ba : gör jag ? sen kände han på hakan och fick blod på handen, sen sa han : jag mår jävligt illa.. sen gick han inte på killlarnas toalett..
och hela tiden va jag tvungen att hålla i han så han inte skulle ramla...
jaja vi gick in och käka och sen ut på byn... torsdagar är så jädrans chill raster typ helatiden :D
men sen så hade vi engelska och sen matte sen lixom sluta vi :D
ja efter skolan gick jag ut med emil och anton på byn, sen hom och satt vid datan och käka och lite sånt.
sen va det meningen att jag skulle med mamma&pappa på föräldrar möte, men jag sket i det och gick istället till malmheden och kolla på killarna som mötte forsby, tyvärr så förlora dom med 1-2 men det va jättebra spelat.
sen gick jag hem och nu ska jag snart sova...
imorrn ska jag till doktorn då somsagt och jag vill inte !!!!!!!!
men jag vill kolla om kortisonet hjälpte :P
jaja
pusspuss;****
godnatt♥
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0