HÅKAN, va det du ?

jag är bara tvungen att skriva detta så ni får veta vad jag nyss va med om !
jag va ute på en kvällspromenad med Amanda och Bella för typ en timme sen,
och när vi kom till gamla djuraffärn här i norberg började Bella morra och skälla jätte mycket och högt,
och Bella skäller ALDRIG, hon morrar ALDRIG, och hon stannar ALDRIG upp och bara vägrar gå..
men hon gjorde de när vi kom dit, så jag blev förvånad och sa att hon skulle va tyst, men hon fortsatte och då tog jag tag i henne och röt att hon skulle vara tyst, men hon fortsatte då ballade jag ur och togtag i hennes nos och höll ihop munnen på henne och sa åt henne att vara tyst, men hon hade fortfarande kvar blicken på samma pungt och fortsatte skälla och morra, så jag sa till amanda att,... : här ska nog inte vi gå, bella varnar oss för något.
så vi vände och gick runt och på vägen tillbaka säger amanda... : ja du vet ju att hundar kan känna av spöken.. jag ba.. : jag vet ;S
tänk nu om det va HÅKAN som bella såg och skällde åt, tänk om HÅKAN va med oss ?
isåfall känner jag mig som en idiot som blev rädd och gick därifrån när det va HÅKAN.
jag har ju bett till gud om att få träffa dig igen, och när jag väl får chansen blir jag rädd och går därifrån..
om det nu va du HÅKAN, förlåt så mycket, det är inte dig jag är rädd för, men nästa gång jag får chansen att träffa dig, via tydligt att det är du då.. så jag slipper vara rädd !
jag saknar dig !
godnatt♥

/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0