hääääälj :***

ja jippie, nu är det fredag och helgen börjar.
och denna helg ska jag tillbringa med Amanda och Sara hemma hos mormor och va hundvakt åt världens bästa vovve bella !
doktorn idag gick rätt bra och det gick fort som tur va... jag ska fortsätta medicineras med kortison i någon månad till och sen hoppas jag att jag får slippa de..
sen på jumpan idag så sprang jag strandpromenaden igen, jag gjorde ju det även igår..
nu sitter jag här och skriver hemma hos mormor och vi har varit hem till mig och hämtat lite grejer.
senare ska vi till unkan och jag undrar vilka man ser ?
nej nu ska Amanda logga in :p
/KaariinD

det är bara jag som är så skillad så jag kan pussa mig själv.. yeeeah (H)

bellisen ;****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0