glömde publicera detta inatt ?

jag är hos linnea !!!
jag är jätte trött och har jätteont i huvet !
med sara och amanda är helt totalt omedkänsliga eller man ska säga...
dom skriker och väcker mig stup i kvarten..
gaaah, jag vill sova !
om typ 1 timme kommer henke till arlanda ! ;D
vi har i allafall haft kul ikväll typ,
vi gick hit typ till 7 sen bada vi tunna, sen kolla vi på film..
sen stack vi till dramaten och köpte pizza och satt utanför heffas och käka typ, och dit kom även robin, buster och andre. vi stack vidare till unkan och där fick ju inte lovisa & linnea komma in så vi va bara där ett litet tag.
sen gick vi hem och bada tunna igen och sen kolla vi på film typ.. sen stack isak & hjalle & lovisa hem och jag & linnea somna (a)
och nu har dom varit och hackat på oss HELA TIDEN !!
jag har fortfarande ont i huvet och är fortfarande trött..
men jag ska typ va uppe i & minuter till -.-
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0