galet värre ;)

jadu sånt gillar vi ;)
idag på träningen gick det ganska bra, haha jag blev svettig ;)
konstigt tycker jag :p
det va en ganska rolig träning också..
men iallafall efter träningen skulle vi ju duscha och byta om och så, ni vet..
då gick vi först in i duschen som hör till vårt omklädningsrum, men i dom duscharna är det jättedåligt sprutt i,
så vi tänkte gå in i andra duschen, då börja jag först gå in, men då såg jag att det va en kille som stog i ett rum med öppen dörr, och då våga inte jag gå in där, jag hade ju bara handduk lixom. ?
så jag ba "frida, du får gå först"
så hon gick först, sen när hon gått förbi så ropar hon "kommer du karin?"
haha så jag fick eld i rumpan och sprang förbi..
sen när vi väl va på plats kom även fia inrusandes..
och vi tyckte det va väldigt varmt i duscharna, men det sitter en sån där grej man skruvar på...UPPE I TAKET...
och ingen av oss nådde upp dit förstås så jag ställde mig på alla fyra så fris kunde ställa sig på min rygg och på det sättet nå upp till skruven.. efter många misslyckade försök så kom hon så upp iallafall.
och det tog ett tag innan hon hade skruvat klart på dendär grejen, sen när hon hoppade ner hade jag 2 fotavtryck på ryggen... HAHAHAHA... sen tröttnade fia på att det va dåligt sprutt i hennes dusch så hon tog handfatet.. (det är inget handfat, det är lite större men typ som ett handfat)
och då gick även jag dit. hihi..
sen när vi va klara med duschandet hittade vi en ny sak.. PISSOAREN .. och jag letade och letade efter dendär spolknappen på den, men jag hittade den inte, tillslut så hittade jag den..
och vi stog och tröck på den mycket.. haha, vilket liv vi har ? :o
sen när vi alla 3 va klara och skulle gå tillbaka dit vi böt om, började jag skoja lite om den där killen som va där ute,
men jag sa det lite högt så han hörde säkert va jag sa (a)
haha pinsamt :p
men det va iallafall roligt..
(kom ihåg att vi stog i duschen och va nakna) hahahahahahahah !
sen sprang vi förbi "random kille" och in i omklädningsrummet..
och där va vi ju tvungna och visa vår lilla staty eller vad man ska kalla de :p
och jag hade glömt skor och strumpor när jag skulle hem så jag gick barfota :p
jag tänkte att jag kanske skulle hinna till unkan en sväng idag eftersom det va öppet bara för 7or idag, men jag orkade inte det när jag väl va hemma, så jag struntade i det..
*
*
& nu är jag låg här i sängen och lyssnade på himlen är oskyldigt blå med ted gärdestad fick jag ett sms av min kusin där hon frågade om jag vill sjunga jusst den låten på tuvas namnfest då andreas skulle kompa,
och jag sa väll ja till de ;)'
kommer låta förjävligt, haha..
även anna ska va med tror jag :)
*
*
nu kommer lite bilder ;)
puss;*
/KaariinD
såhär såg man ut på 80-talet...
...
sliten,, yaaaaaaou
jag och min man..
dålig bild på min nya adidaströja..
en till sliten bild ;)
klasskamp mot 7B
och gissa vilka som vann ?
jo det gjorde vi ! :D

Kommentarer
Postat av: jocke

låter bra de karin <3

2010-09-13 @ 22:42:48
Postat av: frida m

Hahahha såå sjuuuukt bra asså karin!!

Fett kul vi hade det!

älskar er(L) <333333333333333333333333

2010-09-17 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0