drömmer om det...

jag ligger här och låter drömmarna fara iväg,
jag vill så himla gärna bli skådespelare eller musikalartist,
& jag tror inte att det är omöjligt, men någonstans måste jag börja..
jag försöker hitta läger, ja ni vet så man kan åka någonstans och träffa människor som vill samma sak som jag vill...
jag älskar att stå på scenen och jag älskar att göra andra glada.
bara de att jag fick vara gästartist på birkabåten och fick sjunga "jag ljuger så bra". jag såg hur alla tanter och dom andra som satt där, jag såg hur dom njöt.
jag njöt väldigt mycket på scenen men låten gick så fort & jag han knappt blinka innan det va över..
alla säger att jag hör hemma på scenen, & det är där jag vill vara, det är jag SKA vara.
inget ska få sätta stopp för mina drömmar !
jag tror på mig själv..
/KaariinD
just idag känner jag mig extra stark !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0