det blir en sommar i sverige med dig ! ♥

nyss kollat på ensam mamma söker :D
åååååh vad jag älskar de programmet... underbart ;)
haha sen zappade jag lite med "tryckopeten" då såg jag ett tv program som hette "matte söker husse". ja men snälla sverige, vad visar ni på tv ? vart tar det vägen ?...
jaja, jag tänker inte kolla på det programmet iallafall :D
men sen äre det där med valet...
det går överstyr tycker jag, PÅ VARJE KANAL snackar dom om det där jäkla valet, bläää.
kanske skulle jag tycke de va mer intressant om jag själv fick rösta, vad vet jag ?
men jaja, snart är det över iallafall.
snart ska jag sova tror jag, är astrött ;O
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: Jocke

okej karin :) <3333

2010-09-19 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0