dagen va.... okej.

jag kan inget annat säga än att dagen va helt okej, trots att vi gick till kvart över 3.
i morse vakna jag 20 minuter innan vi gick in så jag tände på stubinen och flög som ett jihu genom huset, upp & ner för trappan flera gånger.
men jag hann då iallafall som tur va :p
och på den lilla rasten vi har emellan samlingen & språkvalet gick jag och ann-sofie till
bosse bild-doktorn och bad om ett stort papper för på de skulle vi skriva typ "GRATTIS ROBERT 52 ÅR"
(robert är våran ena kontaktlärare)
och han är i egypten för tillfället & han fyller då somsagt 52 år idag, så på lunch rasten tog vi en klassbild och skickade till honom :)
men snart ska jag kanske till unkan :p¨
/KaariinD
baby you're beautiful
And there's nothing
wrong with you


It's me – I'm a freak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0