biljardmästare # 1

det gick jättebra på discot med tanke på att det var typ 65 ungar där ;o
det va knas med ljudanläggningen så vi fick sköta musiken från kiosken, men det gick bra det med :p
sen när discot va slut så va vi tvungna och städa, och dom grisarna ( får man säga så ? ) hade kastat jättemycket skräp på golvet -.- men vi fixa de (y)
så vi fika och sen när klockan va 8 fick alla "stora" komma och då vart de roligare.
sen körde jag & viktor mylläri biljard, (jag har aldrig i mitt liv spelat biljard)
och viktor spelar nästan varje gång han är på unkan, men vi skulle iallafall köra och det började med att jag inte äns träffa bollen (a)
men sen när jag missat bollen ett par gånger fick jag in snitsen och det slutade med att JAG VANN !
första gången i HELA MITT LIV jag spelar biljard så vann jag !
jag va jätte stolt och glad över mig själv och viktor va bara förvånad ;)
men sen skulle jag lära mig jonglera eller vad det heter, och det kan jag säga att jag SÖG på :p
eller jag kunde ju kö med 2 bollar (a)
men jag hade även lovat att avslöja vad vi gjorde för bus igår ;)
och vi gjorde det idag igen & idag lyckades vi :D
vi tejpade på kranen på toan och när man skruvar på kranen så sprutar det upp på magen :D
och den som gick på de blev isak :p
han blev blöt och va garva ;)
imorrn ska jag nog på kopparbergs marknad eller nåt...
men nu ska jag snart sova !
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

hahah... !! <3

2010-09-25 @ 18:19:49
Postat av: Anonym

Du karin, glömt nåt kanske ? :P

2010-09-27 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0