utbudsdagen va rätt bra !

nu är jag hemma igen efter en halv dag i västerås..
vi åkte ju då somsagt till västerås på utbudsdag, det är att man får se snuttar av olika teatrar och andra saker som kan kanske skulle kunna ta till friditdsgårdar, skolor och lite annat.
det va rätt bra saker dom hade att komma med, men det var en grej som jag tyckte bäst om !
det va nämligen en film typ som var verklighetsbaserad.
det handlade om en kille som blev mobbad så mycket att han försökte ta livet av sig, men han klarade sig som tur va !
men jag sa ju att det va en sann historia som filmen var uppbyggd på & i verkligheten var det en tjej som mådde så dåligt så att hon tog livet av sig, men hon klarade sig tyvärr inte :(
jag tror att det är ganska viktigt att få se en sån film, man försår nästan inte hur folk kan ha det så jobbigt som vissa människor har.. det är synd !

men iallafall så gick vi på stan en stund innan det själva började.
jag köpte mig ett par urgulliga & sköna byxor.. rosa ;)
sen 3 par trosor :)
nu ska jag snart sova..
p.s. grattis till min kusin madde som fyller år idag !
/KaariinD
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0