skolan idag va.. okej.

det började med att klockan ringde kvart i 7 och jag gjorde mig iordning.
sen skulle ju jag gå med sofia till skolan men hon hade blivit sjuker under natten så jag trallade iväg själv..
vi började med tyska & då sa maarit att vi fick sätta på datan så vi satt och rösta på vår elevhall på jede.se
vi fixade typ 1000 röster :D
sen efter tyskan va de NO och det gick bra, sen skulle vi käka typ halv 11 för klockan 11 skulle vi på teater i aulan.
teatern va ganska okej faktiskt, kanske lite barnslig eller så men annars va den bra, den hade bra innehåll..
efter teatern hade vi igentligen SO men vi fick ha svenska med marit ö i bibblan istället & vi gjorde inte så mycket på den lektionen..
nu sitter jag hemma hos amanda och vi ska snart till unkan på ungdomsrådsmöte..
;)
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0