så många olika, men ändå samma person ?

jag tänkte på detdär med roller, man är inte alltid samma person.
det går lixom inte. för hur skulle det se ut om jag va en "dotter" i skolan ?
asså ni fattar vad jag menar, i skolan där är jag klasskompis & elev, jag skulle ju inte direkt kunna gå till skolan och sen be min lärare om pengar som jag gör med mamma och pappa ?
och jag kan ju inte börja skrika och kalla mina klasskompisar för fula saker som jag gör med henrik och anna ?
man måste hela tiden anpassa sig.
samma sak med innebandyn/fotbollen.
jag kan inte kalla mina lagkamrater idioter som jag gör med mina syskon ?
och jag kan ju inte bli sur för att en i laget passar en passning som blir bryten, utan man fortsätter & peppar.
och som på unkan, där är jag inte dotter & inte syster, där är jag en kompis.
man måste lära sig vart gränserna går i alla situationer.
men eller hur ?
är ni med mig eller är jag helt ute och cyklar ?
jaja, detta är iallafall min syn på saken !
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0