pucko ?

jag låg nyss i sängen och sov, sen ringde klockan och jag försökte ignonera den, men det högs oväsnet fortsatte pipa..
haha vad fan vare jag vänta på?, att någon skulle stänga av den åt mig-.-
jaja, nu är jag uppe iallafall och ska snart käka frukost sen ska jag gå till skolan.
vi börjar med jumpa, och för en gångs skull har vi innejumpa.. ja vi har haft utejumpa tills nu, men nu ska vi få gå in :D
sen har vi träslöjd. och en håltimme. men sen är det engelska & matte..
nej nu ska jag tralla ner :)
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: sofie

Hejhej! Fin blogg! Följ gärna med mina äventyr i Schweiz:)



Kram Sofie

2010-10-21 @ 11:19:50
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)

skulle du vilja följas via bloglovin? har haft det ganska länge men inte varit aktiv, skulle vara kul med nya bloggar att följa:)

2010-10-21 @ 11:35:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0