nu äre HÖSTLOV :D

idag var det skola, sista dan innan lovet, as sköööönt :D
idag på tyskan hade vi marit Ö.
haha, hon är så rolig & man skrattar fan åt henne !
sen var det idrott & jag som typ har varit rädd för dendär plinten man ska hoppa över, ni vet dendär röda mjukplinten.
hihi, jag klarade att hoppa över den så nu har jag VG- i de :D
jag är så glad !!!
sen efter skolan gick jag med sara hem och fixa lite, och chilla...
sen åkte jag på träning & det va en ganska rolig träning.
sen efter träningen stack jag hem och  käka, duscha fixa mig & sen gick jag till unkan.
nu ligger jag här och messar med världens snygging ;)
imorrn ska jag jobba på skräckkvällen och det blir nog kul :P
snart ska jag sova ;*
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

gilla satan !<3

2010-10-30 @ 12:11:36
URL: http://saraaamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0