min tro är det viktigaste jag har..

jag tror inte på gud, jag tror på håkan..
jag tror att han är med mig vart jag än går & att han skyddar mig när jag är i fara.
jag tror att han ser mig hela tiden & jag tror att jag någongång kommer få träffa han igen.
jag tror att han lever & att han är glad.
jag vet att han finns någonstans, men jag vet inte vart.
han ser mig, men jag ser inte han.
morfar, ängel, håkan, ja vad jag nu ska kalla dig så är det ändå du som betyder mest.
allt du gjort för mig sen jag va liten, jag trodde jag skulle få tid att betala igen mina skulder till dig.. inte i pengar men i allt annat du gjort för mig, när du ställt upp & skjuttsat mig, när jag va hemma hos dig när jag va sjuk.
jag har inte lust att gråta över den tiden vi MISSAT tillsammans, utan jag glädjer mig åt tiden vi FICK tillsammans.
jag kan leva på alla minnen vi skapat tillsammans & allt vi hann uppleva.
tack håkan för att jag fick lära känna dig & tack så mycket för att du förgyllt mitt liv i 11 år..
jag kan be så mycket och hoppas att du har det bra där uppe i det blå nu.
vi ses♥
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

fiint skrivet gumman !♥

2010-10-21 @ 06:55:25
URL: http://saraaamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0