jag har en läskig bästavän... haha oja :S

nu ligger jag i sängen och ska till och sova, bredvid mig har jag världens bästa nallebjörn som jag ska krama om inatt..
jag brukar kalla henne för sara ;)
vi har varit på unkan ikväll & där satt vi och snacka lite om spöken & lite sånt..
så nu är jag livrädd, jag lovar alltså, jag är jättejättejätte rädd ! :( :S
och sen en läbbig grej va när vi va påväg hem, då hade vi precis kommit ut från kyrkogården, då säger sara.
"kan vi inte bara ståstilla här en minut & vänta"
jag ba "jaja, men varför?"
hon ba "vetinte, har typ ont i fötterna"
jag ba "okej?"
sen efter ett tag säger hon "öj du, jag glömde min väska på unkan, & jag måste ha den till skolan"
så vi gick tillbaka och hann precis innan dom satte på larmet..
jag tyckte det va läskigt eftersom sara kan säga en sak, sen typ 5 minuter senare händer det hon sagt.
& jag tror hon sa att hon hade ont i fötterna, för att hon kände på sig att något inte stog rätt till...
hon är lite läskig min bästis, men nog är hon underbar för de..
imorrn tar jag bussen efter skolan till fagersta & sjunger och tränar inför lördagen..
sen åker jag hem igen & drar till unkan och jobbar på bandkvällen :)
godnatt♥
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: caajjsa :D

äre unkan för oss ikväll ? ;o

2010-10-22 @ 17:04:29
Postat av: saraamna

hahah<3

2010-10-24 @ 10:54:10
URL: http://saraaamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0