HEMSKA NATT & NICEIGA DAG !

natten va somsagt riktigt hemsk & vidrig, det började med att jag inte somnade förns 1.
sov i typ 2 timmar och vaknade vid 3, sov i typ 40 minuter och vakna 20 i 4, sov i 30 minuter och vaknade vid 10 över 4 o.s.v
bläääää, men trots min sömnläsa natt va jag inte trött allt i skolan vilket va väldigt tur ;)
vi snackade om typ trivselregler & lite annat på förmiddan & jag personligen tyckte det va rätt intressant, kul att få diskutera om något som faktiskt är viktigt..
sen till lunch va det korvlåda och det va ingen höjdare, men ett par tuggor fick jag i mig trots allt :)
efter lunchen hade vi svenska, sen biologi & på biologin rotade jag i skåpen och hittade väldigt fina teckningar på "könsorgan" mohahhaha XD
dom tog owe in, och han skulle säkert rama in dom och sätta dom på väggen ;)
efter biologin iallafall hade vi SO men björle, det va inte tyst en sekund och björle fick vissla och säga åt oss MINST sjuttielva gånger ;o
haha vi sluta iallafall vid halv fyra och gick hem till sara och fixa looken ;)
sen gjorde vi hemmagjord oboy med kakao och florsocker, jag lovar att det vart gott :)
men sen stack vi till unkan & där gjorde vi inte så mycket annat än vad man brukar :P
men jag har iallafall stukat handen :O
jag slog på en trasig trädörr jättehårt så det blev ett märke i den :O
men aja, tog sällis hem med porre, sofia & lusen :)
GÖSTA & INGER !
men nu ska jag snart sova för imorrn äre skola igen :)
nattttti ♥
/KaariinD
underbar ♥
underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0