hahahaha.. jag är smart ? ;)

jag har varit i skolan idagdå som vanligt :p
efter skolan gick jag på läxläsning, det är typ efter skolan man kan gå på om man vill ha lite mer gjort och hjälp med läxor och lite sånt.. jag gick ju dit idag för att jag skulle göra omprov i biologi..'
så idag när jag sitter där med papperet framför mig och skulle skriva ner svaren så ser jag att det är en sida till som jag hade missat på förra provet :O
så jag tycker det inte är så konstigt att jag fick sämst betyg på förra provet eftersom dom frågorna man kunde plocka mest poäng på hade jag missat :P
men jaja, jag gjorde dom nu iallafall och idag gick det mycket bättre kan jag säga,
jag pluggade även på till engelskaprovet som är på torsdag och sen till matte B-delen av provet som är nästa tisdag, vi hade ju nämligen A-delen idag & det gick ganska bra ^^
imorrn ska vi gå på någon typ teater i 90 minuter -.-
haha jag ska inte säga något innan jag vet, men den värkar jättedålig :P
men nu ska jag åka på innebandyträning :P
/KaariinD
haha såg ju fett seriös ut på den bilden ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0