ååååååh, jag orkar inte.

jag måste helatiden vare den starka som ställer upp för alla människor.
& ja, det älskar jag att typ alla har sånt förtreende för mig..
men en sak, det är att vad jag än gör för alla som är så uppskattat så får jag inget tillbaka !
-jag väntar på folk om personen går själv, men får gå ensam tillbaka för att dom andra går 10 meter framför och har inte en tanke på att vänta...
-jag lånar ut/ger bort pengar/saker men jag får inget tillbaka...
-jag har så jävla svårt för att säga nej, det är ju bara 3 enkla bokstäver ?...
-jag orkar inte att ni typ går ifrån mig helatiden, men vad bra att ni träffat nya vänner, jag är ju lika stark själv ?...
okej, det är så jag känner nu..
godnatt♥
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: caajjsa :D

gubbarna du har på din blogg,

hur fixar man dom vilken sida ?

/cajsalisa

p.s svara på min blogg

2010-10-16 @ 17:07:06
URL: http://cajsalisas.blogg.se/
Postat av: !!saraamna

FÖRLÅT <3

2010-10-19 @ 07:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0