when it is accepted...

att grina till filmer verkar vara hur okej som helst,
men när man gråter för att verkligheten är som i en film, då blir man kallad idiot !
jag kan inte förstå att jag aldrig släpper taget om dig,
jag har sagt till mig själv minst 100 gånger att det inte ens är någon idé.
inte för att vi inte vill.. utan för att alla runt om oss inte vill...
det är igentligen helt sjukt att jag låter alla andra bestämma åt mig.
men vad ska jag göra när man känner sig så liten i den stora världen.
det är bara att acceptera och fakea ett smile..
jag vill ha dig hos mig typ hela tiden och jag tänker på dig jämt.
varför ska det va så svårt för alla att förstå & acceptera att sanningen är som den är ?
i love u ♥

Kommentarer
Postat av: amanda :*

Karin, jag skiter i vem du gillar, jag vill att du ska må bra med en du älskar, mår du bra mår jag bra, och vad andra tycker ska du skita i!



älskar dig min bästavän ♥

2010-11-17 @ 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0