sebastian persson....

är en glad man i sina bästa år.
han är snäll och inte ful, fast han säger att han är det.
jag sitter jusst nu och pratar med han på msn & i brist på annat att göra så tog jag mig tiden att skriva detta.
lite fakta om persson:
ålder - 79
bor - kiruna
ögonfärg - röd
skostorlek - 28
civilstatus - transvestit och singel.
idol - pippa långstrump & bert karlsson
övrigt - är oskuld och bor fortfarande hemma hos sin pappa tror han, trots att hans pappa är död ?
persson brukar gå ut och gå med ett koppel för att han tror han har en hund som heter bosse.. men det har han inte.
OBS ! ser ni persson ute och gå & han ser vilse ut.. led honom hem då !!
han bor på skitsogatan 45.
*
socialen har många gånger velat flytta honom till ett vårdhem.
men persson har hotat dom med sin vattenpistol så att dom blivit livrädda och låtit han vara.
men jag lovar, han är inte så farlig som han ser ut !!
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: 79åriga gubben :'

idiot xD

2010-11-22 @ 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0