så otroligt fin !

jag undrar ofta hur du mår,
jag brukar tänka på & undra hur det går.
jag tror det sakta börjar närma sig min vän.
och jag tänker vara förberedd den underbara dag du kommer hem.
*
"ta en dag i taget" fick jag lära mig,
jag försökte leva livet utan dig.
men nu börjar jag långsamt vakna,
jag kan ana dig utanför.
*
jag undrar ofta hur du mår,
jag brukar tänka på & undra hur det går.
jag tror det sakta börjar närma sig min vän.
och jag tänker vara förberedd den underbara dag du kommer hem.
*
vissa saker är det värt att vänta på,
annat kan man enkelt bara låta gå.
och du gjorde nåt med mitt hjärta,
jag kommer aldrig att glömma dig.
*
jag undrar ofta hur du mår,
jag brukar tänka på & undra hur det går.
jag tror det sakta börjar närma sig min vän.
och jag tänker vara förberedd den underbara dag du kommer hem.
*
det sägs att tiden läker sår,
sommardagar börjar långsamt bli till år.
nu kan jag nästan se dig framför mig min vän,
och jag tänker vara förberedd den underbara dag du kommer hem.
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0