ni gör min dag tjejer. ♥

har varit på unkan en sväng ikväll, blev inte stormöte.
påväg hem från unkan va vi in till patrice & fredric´s nya lägenhet på engelbrektsgatan..
det kommer bli jättefint !
och sen när jag skulle gå till unkan då mötte sara och amanda mig..
sen kommer sara springande emot mig, och när hon är framför mig säger hon:
- jag gör det offentligt..
sen satte hon sig på knä och tar fram en plastros från sin jacka, sen säger hon:
- när denna rosen vissnar, då ska vi sluta vara vänner.
och jag va så nära till tårar..
sen börja hon trycka på rosen och helt plötsligt började den spela "love me tender"
jag har då för underbara vänner alltså !
men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

älskar er ♥

2010-11-28 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0