MAGSJUKA :S:O

jusst nu ligger jag i sängen och kollar på tv.
ingen skola för min del då jag har magsjuka :S
gick hem från skolan igår eftersom jag inte mådde nå bra.
jag somnade och när jag senare vakna så spydde jag :O
sen sov jag igen och när jag vakna igen senare så spydde jag igen !
blääää.
nu har jag druckit vatten och de behåller faktiskt kroppen..
hoppas nu att det blir bra inom kort.
men jag blir nog hemma imorrn med.
& nu när jag tänker efter så gick det nog faktiskt magsjuka på lägret i rättvik.
ja, vi stötte faktiskt på spyor på olika ställen, tex utanför entren & i omklädningsrummet....
bläää...
jag har ingen matlust, men jag är grymt sugen på coca-cola och det har jag inte druckit på typ 2 år :O
haha.
men nu ska jag chilla lite så uppdaterar jag lite senare :)
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: jennifer gustavsson

krya på dig <3

2010-11-09 @ 10:57:12
URL: http://jjenniferdiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0