jag vill spy på norbergs komun !!!!

jag har en enda fråga nu...
är norbergs komun dumma i huvudet ???
"ökade kostnader kan göra så att unkan måste läggas ner"
vad är det jag ser i tidningen ?
det måste vara ett skämt, lägger dom ner unkan kan dom ju räkna med STORA förluster !
vart ska alla ungdomar vara ?
är dom seriösa, vad tänkte dom med när dom äns tog upp förslaget,
tror dom det minsta lilla på att vi ungdomar kommer tillåta detta ?
det är ändå våran fritdisgård, eller hur ?
det är faktiskt vi som ska ta över denna komunen sen och vi måste faktiskt också få säga vad vi tycker..
istället för att bara lägga ner så måste vi väll försöka göra något åt saken.
nej det är för att det är för jobbigt att leta andra utvägar, bara för det är det vi ungdomar som ska drabbas.
det kan väll inte vara rätt, eller hur ?
VI HAR NYSS KOMMIT HEM FRÅN IRL I RÄTTVIK OCH DET ÄR DETTA BEMÖTANDET VI FÅR ?
jag tänker inte låta detta ske.. och det tror jag inte att MOA HAMMARBÄCK heller tänker göra,
det finns vissa gränser och dessa gränser har dom redan passerat...
NU RÄCKER DET !
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0