jag gråter inte längre, jag har lärt mig leva med det.

jag har lärt mig leva med att du är borta, jag har lärt mig hur jag ska hantera alla situationer.
men jag kommer aldrig få in i mitt huvud att du är död...
tänk att jag faktiskt har klarat 2 hela år utan dig nu.
jag lever med hoppet om att vi ses någon dag igen, någongång längre fram.
då ska vi ha de bäst och du ska få den där kramen som jag bara längtar efter att få ge dig, jag vet att den stunden kommer någongång.
jag ska leva för dig & jag ska göra alla saker som du aldrig hann, jag ska göra dig stolt från ditt vackra moln och jag hoppas att jag någon dag ska få svar på alla mina frågor jag dagligen ställer till dig.
jag tror inte på gud, jag tror på dig älskling !
jag hoppas du har det bäst för det är du värd.
du går med mig varje dag och jag känner ständigt din närhet.
jag minns dig som den fantastiska personen du var och jag kommer aldrig glömma dig, du va inte som någon annan du va helt speciell på alla sett och vis.
jag saknar dig mer än du någonsin kan tro.
jag älskar dig H
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0