jag är inte alls trött....

den personen som sa så för typ 15 minuter sen ligger nu och snarkar :O
ja för det va nämligen jennifer som sa så...
----------------------------------------------------------------------------------
jag ligger i sängen helt ensam och messar :D
med 1 snygging & 2 helt okej ;)
det va tänkt att jennifer och jag skulle lana idag, men det slutar med att hon sover och jag nördar pimpland XD
jaja... imorrn ska jag på dans på unkan och jag ska även va med jennifer, tobbe & adde :)
på fredag åker jag på utbildningsläger, det ska bli så roligt :D
men nu ska jag typ spela pimpland :D
puss ;**
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: Amaanda-b

hahah.. det är inte bara jag som somnar fort eller ? ;)<3

2010-11-03 @ 11:48:01
URL: http://saraaamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0