ganska galen dag :D

idag gick jag upp väldigt tidigt, nämligen klockan kvart över 6 !!!!!!!!!
vi skulle hämta Evelina klockan kvart över 7 för hon skulle åka med oss till västerås :)
trötter som man var så somnade jag påvägen dit men vakande lagom till vi kom fram.
vi skulle ha dom nya matchställen idag, och dom va riktigt snygga tycker jag ;)
vi satte på oss matchkläderna sen gick vi in i ett rum dom brukar dansa i, det va speglar på hela väggen.
vi gick in där och tog lite kort :P
matchen slutade med att vi vann med 3-0.
jag är ganska nöjd med min prestation idag och jag fick mycket beröm (H)
efter vi hade duschat och lite sånt så skulle mamma och pappa in på biltema, så vi stannade till där.
medans dom var inne och handlade satt jag, eve och anna kvar i bilen och åt äpplen.
när jag hade käkat upp mitt äpple kastade jag upp äppelskrutten på bilen som stog bredvid oss..
sen skulle jag ut och ta kort på det, precis när jag står där med kameran i högsta hugg kommer dom som ägde bilen.
och jag försökte göra det bästa av situationen och sa till anna och eve som satt kvar i bilen "vad ljust det är ute, och jag som skulle ta kort på himlen"
haha. dumma som dom var så gick dom på det och hoppade in i sin bil.
(dom såg inte äppelskrutten på taket)
så när dom åkte iväg med den på taket satt vi och garvade :D
sen gick vi in på öb och där köpte jag sminkborttagningsmedel.
när jag kom hem la jag mig i sängen nästan på en gång och kollade på datan.
sen var det meningen att jag skulle ut på julskyltningen med sara, amanda och ann-sofie..
men jag orkade inte, så när allt var slut på byn gick vi till myntan & dom andra 3 käkade, nyttig som jag är nöjde jag mig med en loka ;)
sen skulle vi köpa tomtebloss och när vi gjort det hittade vi ingen marshall eller vad det heter så vi kunde inte tända dom, men vi gick hem till amanda och hämtade en tändare.
och när vi tänt 1 tomtebloss så tappade vi den i snön så den funkade inte nå mera :(
så vi gick hem allihopa :)
tack iallafall för den kvällen :D
P.S vi ska åka på kryssning den 12-13 december :D D.S
men nu sk jag sova tror jag..
pusspåer ;***
h j ä r t a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0