en ointressant rubrik :D

jag har typ nyss vart på unkan och nördat ;)
och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och spelar icy tower (Y)
imorrn är det resa till borlänge men jag åker inte med för att jag inte har råd typ XD
eller jag har ju råd, men jag vill spara lite money ;)
så om det är någon som vill hitta på något med mig imorrn innan min träning så får ni säga till :)
jag LOVAR att vi är då ;)
så passa på killar (A) haha nejdå.. men jaja.. <3
sen måste jag även börja packa till rättvik snart,, det ska bli så roligt :)
men nu ska jag fortsätta spela lite ;)
/KaariinD
nice, ja det va ju bara förnamnet ;)

Kommentarer
Postat av: saraamna

jag vill hitta på nått ju !!!:D:D

2010-11-04 @ 07:34:10
URL: http://saraaamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0