B-rudarna :D

nu sitter jag hos sara efter att ha vart på unkan en stund.
satt och snackade med adam en stund också och det va skönt.
tidigare is´dag satt jag på mitt rum i ca. 8 timmar i sträck eftersom jag va livrädd för alla spöken i mitt hus. (jag var ju själv hemma)
så jag vågade typ inte röra mig :S
det blir ett kort inlägg nu då jag inte orkar eller har så mycket att skriva om.
men ni alla får ha det så bra iallafall.
p.s. ser ni inte min nya design kan ni behöv trycka på "uppdateraknappen"
den sitter där uppe bredvid pilarna i vänstra hörnet... det är en "rund" pil :)d.s.
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: cajsalisa

vilket datum ska du och sara och amanda åka på kryssing?

jag undra bara för jag o joline ska på kryssing ;pp

2010-11-21 @ 13:33:39
URL: http://cajsalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0