tjolala ;D

jag börjar med att det har varit grymt roligt i falun:D

rutten skola, men det var roligt ändå:)

dag 1.

kommer till falun sen åker vi till skolan vi ska bo på.
första intrycket va lixom typ " ähh ska vi bo på denna skrotskola från 200 talet eller? "
det lukta skit i korridoren!
samma i klassrummet, menmen det fick man väll leva med då;P
vi packa upp och bädda, sen åkte vi ner och käka:)
sen hade vi match mot bela-barkarby.
1-1 efter normal matchtid sen 10 minuter pålägg.
sen blev det straffar. och vi förlora:(

sen åkte vi ner till skolan. min och sofias upptäcksfädr med elon ocg emmelie:D

sen gick vi till ica och handla lite godis;P
sen kolla vi på film och spela kort:)

och när vi skulle borsta tänderna va en toa upprtagen i typ 2 timmar. så sofija bröt upp dörren
och ut kommer en kille;P

asså pinsamt;P

sen var det godnatt

dag 2.


vi gick upp typ 10 i 6, gjorde oss iordning.
sen åkte vi och käka frukost:)
sen gick vi en promenad.
sen spela vi match mot pixbo vann med 5-0 :)
då var det 12 timmar kvar till nästa match-.-

men vi gick och kolla på när systrarna kallur träna:)
sen käka vi.
sen kolla vi på matcher.
och vi va ju bara så trötta!
elin gick och la sig på en bänk och sov och jag skulle vakta:P
sen gick åkte vi och kolla på plantagen och intersport:)

efter det åkte vi till min kusin stefan som bor i falun.
sen åkte vi och packa ihop våra saker.
sen åkte vi ner och käka,
hääääärj vig maten asså:D

sen kolla vi på fler matcher.

sen böt vi om och kolla på finalen mellan sirius och bele.

sirius vann:D

sen spela vi match mot tullinge om 5-6 plats.

och vi vannmed 6-0 :D

sen åkte vi hem och jag fick sova:D<33333

bästa dagarna:D

menmen
pusspuss:*

/KaariinD


älskar er :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa dagarna på länge :')

2010-03-09 @ 22:23:05
URL: http://dannyemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0