tjena:D

idag har jag varit i skolan:)
hade musik och jumpa det är typ det ända roliga.

men faktiskt har jag under lovet slagit i skallen eller något!

- JAG HAR BÖRJAT GILLA ENGELSKA!:O

jag menar det har jag aldrig gjort förut.
engelskan har jag somnat på lixom, och idag satt jag och avara på varenda uppgift:O

herregud alltså, jag har ju haft extahjälp och skit.
jag ligger så långt efter.
men jag vet inte vad som flygit i mig:P

men efter skolan va vi på bio. vi såg på "i taket lyser stjärnorna" den är ju bara så bra, och så sorglig.

men sen va jag och amanda och sara väldigt nyttiga, vi va faktiskt ute och sprang:D

sen sprang vi hem till amanda och träna där hemma med:D

så varje tisdag ska vi ut och springa nu då:)

sen gick jag hem och åt sen kolla på tv sen duscha:D

nu ska jag sova:)
GODNATT SVERIGE:D

menmen
pusspuss:*

/KaariinD



jag älskar er :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0