shululu ;P

igår va jag  ute och sprang *host* med sara och amanda och adde :P

och jag laga faktiskt mat igår :D
pulvermos och korv :)

idag så va jag i skolan ;P
efter gick jag hem till mormor och va med vovvarna ett tag tills mormor kom hem,
jag satt vid datan tills hon kom hem, sen gick vi ut och gick med vovsingarna :D
sen ick vi hem och då skulle bella badas :D
så jag och laidy stanna uppe :D och jag åt;P

sen skulle jag på träning, och anna hade glömt packa ner byxor åt mig-.- så vi åkte och hämta dom:)

sen kommer jag till fagersta och då har anna glömt packa ner skor också-.-
menmen jag va med på det jag kunde, sen satt jag och snacka med denice på tvåmålet:D

imorrn ska jag på junni:D

menmen
pusspuss:*

/KaariinD

slänger in en snygging bild på mig då ;P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0