västerås här kommer jag !

nu ska jag snart åka till västerås.... först ska jag typ handla sen ska jag kolla på fotboll :D
igår va jag på unkan med Tobbe, Felix, Sara, Amanda, Albin F, Emil L, Albin W, Jeppe S, Jeppe K, Emil S, Denice B, Henke S, Fredrik S, Linus E, Anton I... och det va fler men jag orkar inte skriva...
men efter ett tag gick typ alla hem.. jag jag fick sitta kvar ensam med jeppe K, henke och freddan...
sen skulle typ dom också dra och då drog jag med :P
sen när jag kom hem vi jag ensam hemma bland alla spöken ;s
men då ringde jag jeppe K och henke så dom va lite sociala med mig... :)
men innan unkan va jag hos albin A som fyllde 10 år...
men nu ska jag åka till västerås då :)
/KaariinD
den glada 10åringen :D
snacka med boysen i telefonen :p
outfit !
- lack leggings - gina.
- typ tröja - HM
nice ;P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0