storebror !

jag älskar dig så mycket bror det finns inget stopp, ingen gräns...
allt jag gör det gör jag för dig, för att du ska vara stolt över din lillasyster.. för din lillasyster det kommer jag alltid vara ju.. alltid jämt helatiden.
allt jag vill att du ska höra.. hoppas du hör när jag pratar med dig.
nu sitter jag här med din tröja på mig och jag bara tänker på hur lika du och jag va/är...
i sättet lixom.. anna och emma va/är mer ordningsamma..
hoppas du läser detta.. för jag vill ju det. jag vill ju att du ska veta hur mycket du betyder för mig.. sen vi va små har du alltid varit min bror som skyddat mig.. jag fick oftast va med och leka med dig, även om du va 8 år äldre....
jag älskar dig
utan dig bror, då är jag inte hel ! ♥


jag vill tillbaka till då bilden togs, när jag låg tryggt i dina armar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0