rättvik..

tjabbatjenahallå..
jag ligger i tältet i rättvik nu och har döötråkigt... det är as varmt så man klarar inte va att va ute i solen..
men igår när vi kom hit vare chill... vi gjorde inte så mycket... vi har spelat kubb och gissa jag vann alla gånger :D
idag kommer jessika, så jag ligger bara och väntar....
tidigare idag har vi varit ute på stan och handlat mat och jag har ätit glass :)
sen har vi även idag spelat kubb... jag och jag vann igen-.. såklart (H)
sen har vi varit och spelat minigolf och där fick jag nöja mig med en andra plats...
och tänk att imorrn är det midsommar gud vad fort det har gått ! :o
jag saknar sara och amanda och hela norberg tammefan ! <3
åhh.. denna helg vill jag ska gå fort.. men jag vill att det ska ta lång tid så¨jag kan va med jessika längre :P
/KaariinD
piren ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0