hejsan hoppsan :D

nu ligger jag i sängen (...igen...)
nu är det bara att tagga, tagga och tagga, match i arboga idag klockan halv 7 borta.
idag ska jag käka på myntan :S det är inte äckligt där,, men jag va inte sugen direkt..
men nu är det 12 dagar kvar sen åker jag till grönalund med unkan :D'
och jag och tobbe ska sitta tillsammans i bussen och vi ska åka insane :D
ja jag vet inte vad jag ska skriva...
men jag har kollat runt på olika bloggar..
och jag fastna för en ..
http://heilenda.blogg.se/
det är hemskt, hon har förlorat sin lillebror.. ja det tar imot att läsa när hon skriver..
ja jag skulle ju inte kunna leva utan mina syskon..♥
men jag ska fortsätta tagga !
/KaariinD

sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0