this day was a nice day (y)

idag väckte mamma mig tio i tio.. det gillades verkligen inte med tanke på när jag gick och la mig -.-
menmen.. vi käka frukost sen gick jag och la mig i soffan och kolla på, men jag kunde inte låta bli att sova, så jag somna ;)
sen när jag vakna skulle min familj åka till fagersta, och jag ville inte följa med... men när jag fick reda på att dom skulle äta på kina kunde jag inte stanna hemma ;D

vi åkte till fagersta iallafall och käka.. senare gick vi in på pickaboo och köpte en matta.. sen inte på hemtex och köpte tyg.. sen in på franzens typ :p
och jag köpte leggings.. sen köpte jag även ett par skor (yy)

sen åkte vi hem och jag träffa sara, vi tog en liten promenad :)
sen gick vi hem till mig för jag hade skavsår, sen åkte vi till ica, sen hem till sara. och jag fick ett linne av henne !
tack :D
sen åkte vi hem till mig igen och käka blåbärspaj :D

sen stack vi ut på byn och träffa folk vid csk.. sen hem till sara och nu ligger vi och snackar :)

jag ska lära mig danska har jag bestämt (H)
/KaariinD





tack för dagen gott folk ;D

Kommentarer
Postat av: saraamna

Dagen (y)<3

2010-07-28 @ 14:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0