regnig dag -.-

idag har det regnat i stort sätt hela dagen.. mitt humör har verkligen inte varit på topp !
jag va iallafall me sara för hon sov här..
vi gick hem till henne och satt vid datan.. sen stack jag hem och käka och jag orkade inte träna..
så jag stanna hemma och gjorde ingenting !
men mats och annika från halstahammar är här över natten och ikväll var även moster och per-erik här !
vi hade musiktävling och hade riktigt trevligt.. käka jättegod mat !
menmen gick iallafall ut med mimmi (annika och mats hund) typ vid 10 över 10 nu på kvällen.. gick över byn.. det va helt dött :oo
alla är väll uppe vid festivalen men ändå lixom :p
nu ligger jag och kollar på film och ska snart sova tror jag :P
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0