lördag i fagersta :)

idag vakande jag ju klockan halv 12 och gick ner och käka frukost.. sedan tog mina underbaringar undan och diska så jag gick och satte mig i tvrummet och kolla på tv ... sen kolla vi på film, visste redan hur den sklle sluta, hade sett den ju :p
men ändå ;)
sen kom linus och vi kolla på halva masjävlar sen gick vi till coop och köpte bröd, skinka och dricka :D
och sen tog vi fler gratistandkrämar ;)
sen gick vi hem och gjorde mat ;)
haha KOKTA KÖTTBULLAR och makaroner ;) sen kolla vi på en till film. beck- mostret :
sen tog vi oss en promenad genom hela fagersta och förbi kyrkogården och hälsa på håkan..
vår promenad tog kankse 2 timmar.. men vi gick in på servus också och köpte mjölk :)
sen gick vi hem och käka tacopaj :)
sen kolla vi på tv och satt vid datan :D
nu sover sara och jag och amanda lura henne nyss ;)'
vi ba: sara, det är frukost.. hallå vakna..
hon ba: vaa? det är väll ingen frukost här?
vi ba: nej ute i köket kom upp och ät nu..
hon ba: låt mig få sova ett litet tag till nu.
vi höll på att skratta ihjäl oss eftersom klockan va kvart över 2 på natten ;)
menmen..
/KaariinD
ni är dom bästa i mitt liv♥

Kommentarer
Postat av: saraamna :(

man lurar inte dem som sover juhost



ILY ♥

2010-07-25 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0