hurtig som en pärla :D

idag va jag med amanda som sov här inatt.....
anna stekte hamburgare och då gick brandvarnarn igång..
hahaha fail ;)
menmen det smaka bra iallafall :D
sen städade jag väldigt mycket...
amanda och jag och lovisa ska springa stafetten på lördag :D
sedan åkte amanda hem och jag på träning.
gick ganske bra på träningen, men det märktes att jag inte tränat på ett tag.. min kondis va inte den bästa..
men efter träningen skulle jag ut och springa med amanda för jag hade lovet henne det.. så det gjorde jag.. jag va som en blysäck. va helt slut efter träningen..
men henke följde med oss ut och sprang..
vi sprang 4 kilometer.. sen när vi kom hem igen så hoppade jag i poolen (hh)
det va jätteskönt.. sen ner och duscha.
och imorrn ska jag bara ta det lungt och kolla på film med mina bästavänner :D
sen ska jag ut på byn en sväng och heja på min bror som ska springa imorrn :D
godnatt♥
/KaariinD
saknar dig redan jessika !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0