grönalund och arg !

igår vare ju grönalund :D
det va nice.. jag åkte:
jetline- 3 gånger.
insane- 5 gånger
kvasten- 1 gång
bläckfisken- 1 gång
kättingflygaren (slänggungorna)- 2 gånger
fritt fall- 1 gång
fritt fall tilt- 1 gång
lustiga huset- 4 gånger
spökhuset- 1 gång
rockjet- 1 gång
vilda musen- 1 gång
extrem- 2 gånger
kärlekstunneln- 4 gånger
blå tåget- 1 gång
hihi... jag kanske glömde nåt men jag kommer inte på :p
det va kul iallafall.. tack alla för att ni gjorde min dag !!
tänk att den sista karusellen.. kärlekstunneln med en viss person kunde förstöra resten av mitt sommarlov !
:''(
tack för att du sa det...... men jag blir så arg !... det är fan inte sant det alla går runt och tror !...
om alla kunde skita i alla andras liv och bara tänka på sig själva skulle allt vara så jävla mycke lättare !..
bara för man inte har något eget behöver man inte ta beslag på nån annans !
fittungar som spred detdär ryktet.. gå och döööö !
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: agness

Finns alltid karin!<33

2010-07-01 @ 18:06:51
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vare viktor som sa de till dig ? <3

2010-07-01 @ 22:42:48
URL: http://aannadomstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0