gomorrn !

idag vakna jag av en rejäl huvudvärk, det är inte alls roligt.
men jag gick iallafall ner och käka  frukost...
det är kallt somfan och jag fryser !
nej jag vill bara somna om, och kanske aldrig mer vakna..
nej nu ska vi inte vara så deprimerade !
men jag är trött och vill sova om, och jag fryser !
kanske håller på att bli sjuk ?
aja nog om detta....
idag har jag typ inga planer för hur dagen ska se ut.. kanske va med sara och amanda,
kanske inte göra någonting alls eller så jag väll ta och hitta på nåt... vi får la se hur jag gör !
imorrn iallafall ska jag till doktorn, ska kolla astmagrejjsen, för att inte min medecin funkar på mig...
sen på torsdag ska jag va med emma, och sen kanske jag får träna också om jag har riktigt med tur :D
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

älskar dej ! <3

2010-07-27 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0